انعقاد تفاهم نامه همكاري شركت توزيع برق استان يزد با دانشگاه آزاد مهريز


به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:تفاهم نامه همكاري بين شركت توزيع برق استان يزد و دانشگاه آزاد واحد مهريز يزد با هدف پشتيباني از پيشرفتهاي علمي –فني و توسعه تحقيقات بنيادي ، كاربردي ، ترغيب حضور و فعاليت بخش خصوصي، توسعه فناوري و همبستگي ميان نظام آموزش عالي و نياز دستگاه هاي اجرائي امضاء شد.


مهندس صحتي ،‌مديرعامل شركت توزيع برق انعقاد اين تفاهم نامه را موجب افزايش همكاري دانشگاه و صنعت و استفاده از امكانات دانشگاه در جهت ارتقاء فعاليتهاي صنعت برق استان دانست و اظهاراميدواري كرد تا ازطريق حمايت مالي و كمك به اجراي پروژه هاي دانشگاهي و حمايت از پروژه هاي كاربردي مورد نياز شركت توزيع برق از امكانات و قابليتهاي موجود استفاده گردد و نياز هاي تحقيقاتي شركت تامين گردد.


جليل بيك ، رئيس دانشگاه آزاد واحد مهريز نيز اين تعامل را نشانه مشاركت و همكاري صنعت با دانشگاه برشمرد و اجراي پروژه هاي كاربردي توسط دانشگاه در زمينه كارهاي فني شبكه هاي توزيع را از تعهدات اصلي اين تفاهم دانست .


لازم به ذكر است طي چند سال گذشته ،‌چهار تفاهم نامه همكاري بين دانشگاه هاي استان و شركت توزيع برق با هدف تعامل صنعت با دانشگاه و استفاده از ظرفيتها و امكانات اين دو حوزه امضاء شده است .
روابط عمومی




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا